Min frisör är ärlig..

Haha, jo så är det. Redan förra gången sa hon att jag hade gråa hår, även idag kommenterade hon det. Dessutom var mina toppar så slitna att de nästan var vita. Men jag hade ju i varje fall färgat håret mörkare sedan sist och det tyckte hon var fint. Hon är väldigt ärlig, men jag gillar henne ändå. Speciellt eftersom hon alltid känner igen mig, även fast jag inte klipper mig så ofta som jag borde. Bestämde mig i varje fall för att INTE färga håret rött efter att hon sa att hon tyckte det var fint nu. Kanske lite mörkare istället. Idag blev det istället lugg! Ända sedan Johanna sagt att hon tyckte jag var fin i lugg, när hon såg en gammal bild för ett tag sedan, så har tanken funnits där. Den blev lite kort, men det växer snart ut lite. Är riktigt nöjd i varje fall! Kul med lite förändring, blir alltid lite less på mig själv när jag ser likadan ut i håret en längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback