Mmmm..


Har börjat med en gammal goding igen! När jag var och handlade första gången i Sundsvall förra helgen så åkte en yoghurt med i korgen. Är inte så förtjust i yoghurt egentligen. Kom hem och när jag smakade på den höll jag på att spy. Fy den var alldeles sur. Först tänkte jag att jag hade valt fel yoghurtsort, men så kom jag på toppenidén! När jag var med min mamma och moster i Turkiet för flera år sedan så fick man yoghurt med honung i till frukost. Den yoghurten var också rätt sur. Så nästa gång jag gick till affären så åkte ICAs flytande honung med hem. Nu är jag alldeles beroende av yoghurt, så otroligt gott! Det söta är alldeles perfekt till det sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback