Inflyttad!

Så var man i Sundsvall då. Efter mycket bök har jag i varje fall fått ordning på lägenheten, som var full med målargrejer och skit när vi först kom hit. Mamma och pappa har varit till stor hjälp och det hade inte gått utan dem.

Idag åkte de hem och jag och Urax har börjat vårat liv här uppe. Vi var ute på en lång upptäcksfärd här förut. Vi gick genom skogen och enda fram till Sidsjön som var en jättehärlig liten sjö. Imorgon ska vi gå dit igen och ta oss hela vägen runt. Ska ta med kameran också så man får lite bilder!

Än så länge är det bara jag som bor här (det är en lägenhet delad på 3) men en kille har flyttat in grejer i sitt rum. Har redan börjat irritera mig på honom, han verkar ha något problem med hunden. Men det ska nog lösa sig då Urax knappt kommer märkas av de andra som bor i lägenheten.

Några vinklar av mitt rum:
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback