Ego

Varför är det så kul att ta en massa egobilder? Här kommer i varje fall en grupp bilder på mig i nya frillan och nya klänningen som jag köpte idag på H&M för 149:-

Klippte mig gjorde jag på ett ställe här i Sundsvall som heter Attityd, tycker det är grymt bra där faktiskt! De har studentrabatt så det kostar bara 295 spänn och man blir verkligen ompysslad i typ 40-45 min. Det coolaste är att hon jag haft hittills, hon skär av håret istället för att klippa. Blir jättefint!


Den fanns i ett annat mönster också, med en leopard på (skitfint) men jag valde den här för den kan man använda vid fler tillfällen ansåg jag. Älskar färgerna!


När jag sätter upp håret får jag en jätteliten töntig pony tail! Haha, men det är så uppklippt. Men tycker det blev riktigt bra! Börjar vänja mig och som Anna sa, det passar väldigt bra till mina glasögon!


Ego ego ego..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är såååå snygg, och gud vad avis jag blir på klänningen.. vill ha mindre tuttar så jag också kan ha såna klänningar... Vi byter =) I alla fall för några dagar =P

2010-03-29 @ 17:58:39
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Stina

Klart att det är kul att ta egobilder när man är så snygg som du är:)

2010-03-30 @ 18:49:50
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback