Bildkavalkad 2009 - det första halvåret

Okej, efter att ha fått en anonym kommentar i förra inlägget så bestämde jag mig för att lägga upp lite bilder från 2009. Det var dessutom mycket roligare än att uppdatera rasklubbens hemsida som jag egentligen borde göra. Bilderna har väldigt varierande storlek eftersom bloggen har varierat i bredd.

---

JANUARI


Jag snyggar till min fåtölj med eltejp efter att Urax gnagat på den


Jag börjar ta hand om min hy som numer är mycket bättre


Jag flyttar till min första egna lägenhet


Både jag och Urax gjorde oss hemma här väldigt fort

FEBRUARI


Tar måånga vinterpromenader med Johanna och Dollar.


Grillar vid sidsjön med klasskompisar


Jag gör min första hemtenta, klarar den trots att jag knappt öppnat böckerna


Många varma bubbelbad

MARS


Träffar Gerda på Alnö under redaktionsövningen. Hon och hennes lilla vovve charmar linsen


Praoar på tvärsnytt i 2 veckor. Åker ut på brandjobb.

APRIL


Börjar lyssna på Linkin Park igen, älska!


Köper en liten ipod för mina födelsedagspengar. (och får en ny dator)

MAJ


Jag och Urax drar till Stockholm på rasträff. Vi hinner softa lite vid vattnet på lidingö också.

JUNI


Jag lever på köttbullar i en vecka för att tömma ut frysen.


Kommer hem till Örebro och går ut med tjejerna på frimis och har kul!


Besöker farmor för första gången, en av mååånga gånger den sommaren.


Syr om farmors gamla kjol till en klänning


Firar mamma på födelsedagen


Spenderar många dagar vid vattnet i morsås med Sandra


Grillar med gamla JB-vänner


Fotar Ruben och Axel på deras dopdag

FORTSÄTTNING FÖLJER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback