Första april

Just nu känns det som att bloggen är rätt död.. men tänkte skriva lite om gårdagen! Det var ju första april och jag klarade mig olurad fram till kvällen. Min vän Sandra hade styrt upp lite biljard och helt plötsligt får jag ett sms där det står att hon mår dåligt och måste ställa in. Hon säger till och med att hon spytt inne på en resturant i stan. Eftersom det verkar gå magsjuka just nu så trodde jag ju såklart på det. Blev lite deppig och funderade på vad jag skulle hitta på istället. Det visade sig alltså att hon lurade skiten ur inte bara mig, utan Sarah och Josefin som också skulle med gick också på det! Haha, knasig hon är.

Nerikes Allehandas skämt var att man skulle uppföra en 5 meter hög staty av Daniel Westling.. :P

April är för övrigt min absoluta favo-månad. Det är månaden när våren faktiskt kommer på riktigt, blommorna kommer fram. Sen fyller jag år den 24:e, alltid trevligt. Blir 21 för övrigt. Den 11:e är det min namnsdag och också den internationella vargdagen! (Ylva och Ulf, varghona och varghane för er som inte visste). Det hela avslutas med en mysig valborgsmässoafton, kan det bli mycket bättre?


En enkel bild från förra våren (2009-04-18)

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha vilket skämt!

Jag tycker personligen att NA:s skämt var ganska lätt att genomskåda:P

Håller med dig om April, det är verkligen en härlig månad.

Glad påsk och ha en bra helg.

Kramar

2010-04-03 @ 12:01:27
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Stina

tack:) jag fick hjälp av min styvmor, jag kan inte göra sådan flätor på mig själv, jag är imponerad av dig som kan göra flätor själv. Trevlig fortsättning!

2010-04-04 @ 10:33:20
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback