Att handla hundmat..

.. är inte vardagsmat. När jag kom hem från Örebro hade jag mycket mindre kvar än jag trodde så igår åkte jag ut till Birsta på blixtvisit under en håltimme. Hade tänkt ta bussen, men Malin var otroligt gullig och lånade mig sin bil. För 15 kg-säckarna är varken lätta eller tympliga att bära. Passade även på att ta en vända på systemet när man ändå hade bil.

Sen visade det sig att det inte var riktigt lika akut med hundmat, för Urax är lite dålig och vill inte äta alls nu. Det var bara någon natt sedan som han väckte mig 4 gånger genom att spy. Han har inte fått mat på någon dag och igår fick han men ville inte ha. Hoppas pojken blir bra snart igen. Nu har jag i varje fall mat så det räcker i minst 3 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback