Tidsfördriv



Jag har slut på böcker! Alla de tre jag köpte på rean, plus sista Twilightboken som kom strax efteråt, är utlästa sedan ett tag tillbaka. Det nästan värker i mina fingrar efter papper. Igårkväll satte jag mig med korsstygn för att fördriva tiden när jag inte kände mig trött nog att sova. Idag kom jag på det perfekta att läsa. Nämnligen Twilightboken ur Edwards huvud. Den läckte ut på nätet innan den var klar (jävla idiot som gjorde det) och därför har författaren själv publicerat den på sin hemsida. Den kommer aldrig att skrivas klart vilket är jäkligt tråkigt. Hur som helst har jag börjat läsa den på datorn nu och fasen vad jag fastnar på en gång.

När jag kommer hem till Örebro ska jag nog knata iväg till bibblan och låna lite böcker. Älskar att läsa, speciellt på sommaren.

Länk till hennes hemsida här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback