På återseende..

"Hej du har kommit till Ylvas mobil. Jag är fängslad i en värld av varulvar och vampyrer och kan tyvärr inte svara just nu. Tala in något efter pipet så kanske jag ringer upp dig, om jag någonsin kommer tillbaka.. PIP"

Jag skulle nog vara en varulv om jag var med i Twilight. Jag skulle vara Leah, den sura, ensamma bitchen. Ännu lite roligare är det ju faktiskt att mitt namn betyder Varghona :) Min manliga motsvarighet är Ulf, men det är ju inte lika fint som Ylva :P Vi vargar har föresten namnsdag den 11:e april så glöm inte att gratta mig då :P

Kommentarer
Postat av: Malin H

För att ta dig ur dig vampyrdvala, hade du roligt på SVT? Fick du göra något eget?

Bra smak på linnet där =P

2009-03-29 @ 10:46:21
URL: http://www.malinhaarala.blogspot.com
Postat av: Malin H

Joo, jag filmade och redigerade ett inslag om att Nackstaskolan skulle läggas ner och sen redigerade jag också en palinare (som dock inte sändes i slutänden=P ) Men annars har jag bara hakat på andra och studerat hur man gör =)

2009-03-30 @ 07:51:39
URL: http://www.malinhaarala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback