Gårdagen

Igår var det full rulle. På eftermiddagen träffade jag lite sköna brudar på brukshundklubben för lite agilityträning och fika tillsammans. Riktigt kul hade vi och Urax var verkligen skitduktig! Man träffar inte alla så ofta bortsett från tävlingar när alla är helstressade och så, så det är ju kul att man kan göra såhär ibland.

På kvällen blev det frimis med Sandra och Stina. Med följde även Åke eftersom alla hans vänner var upptagna eller bortresta igår. Sandra fick sig nog ett gott skratt när hon fick höra att han skulle med (han brukar inte hänga på dansställen utan mer ölställen). Men vad gör man inte för sitt eget kött och blod.. :P Självklart skulle han snida upp sig i kostym (minus kavajen). Dessvärre fick han en massa positiva kommentarer för sin klädsel (och några dåliga) så jag är rädd att han ska börja gå med kostym hela dagarna :) Han har ju blivit riktigt klädintresserad och fåfäng på sistone.

Det vart en kul kväll i varje fall! Förutom att mina skor var dyngsura och idag har jag ont i tårna då.. :) Bjuder på en hemsk bild på mig och Åke. Blixten gör att jag ser skitsvettig ut.. Men som jag brukar säga till folk som klagar på mina foppatofflor: Man kan inte alltid vara het!

Idag har jag slappat framför canal+ film hela dagen och checkat på diverse filmer.


Bild lånad av Stina

Kommentarer
Postat av: Aage

Mycket god. Blir slips på heltid :D

2009-07-27 @ 01:07:00
Postat av: Stina

Du ser ju bra ut på den bilden!

Åka också:) jag tycker det var en snygg outfit, dock kanske lite övertaggat om han skulle gå med det till vardags...

2009-07-27 @ 14:25:20
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback