Nattmacka och nattfacebook

Nu är jag hemma från krogen och också en längre nattpromenad med vovven. Är skithungrig, sitter och trycker i mig knäckemackor med favoritpålägget Kalles randiga. Till det dricker jag såklart te! Hade en skittrevlig kväll med brudarna och så Björn förstås. Han är en kompis till Sandra som jag helt glömt bort skulle vara i stan nu. Till Strömpis går jag gärna igen! Det var kul där även fast musiken är bättre på Frimis.

Imorgon ska jag försöka fånga dagen, men inte på förmiddagen, aldrig mamma! :P Då ska jag sova.. ;)

Här kommer en bildserie för att krydda till inlägget lite :P






Kommentarer
Postat av: Aage

Vad är deet för dag du ska fånga?

2009-08-21 @ 03:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback